Elotilat oli toinen ryhmämme caseista. Perjantaina tätä käsiteltiin sisätilojen osalta, toimistohuoneiden monipuolista käyttöä teemalla ”tstoista toimintaan” (vai liittyikö tämä slogan toisen ryhmän caseen?). Joka tapauksessa ottaisin tässä esille ulkotilat Colosseumin edustalla. Aiemmin oli jo esillä talon edustan hyödyntämisen tärkeys ajatellen 5/5-äktsönin näkyvyyttä Rajatorpantielle ja Myyrmanniin päin sekä rohkaisemaan ihmisiä nousemaan hieman massiivisia portaikkoja sisälle taloon.
Esillä olleiden ruokapisteiden ja jäätelönmyyntipisteiden lisäksi minusta parhaimpia ideoita on järjestää puutarhamyyntinäyttely sisääntulon molemmin puolin. Onhan ajankohta mitä otollisin. Puutarhayrittäjät antaisivat vinkkejä yleisölle ja saisivat myydä parvekekukkia ja taimistoaan.
Toinen on polkupyörien esittely/myyntipiste sisäänkäynnin yhteydessä tai läheisyydessä. Yksi tai useampi pyörämyyjä saisi esitellä mallistoaan ja parkkipaikalla ehkä mahdollisuus koeajoon sähköpyörällä. Pyöräkauppa alkaa käydä kuumimmillaan.
Ja sitten tuo kaikki muu: ruoka- (ml. muurinpohjaletut) ja jäätelöpisteet, katumaalaus, ehkä joku varhainen ilmapallonmyyjäkin luomaan markkinatunnelmaa ja houkuttelemaan taloon sisään.